RSS

Έτσι θέλουν οι κυβερνώντες τον εκπαιδευτικό του μέλλοντος

08 Δεκ.

 

Έτσι θέλουν οι κυβερνώντες τον εκπαιδευτικό του μέλλοντος

Από τον Χρήστο Επαμ Κυργιάκη

 

 

 

Ο εκπαιδευτικός του μέλλοντος:

 

πρέπει να έχει τουλάχιστον τέσσερα πτυχία, σε όχι συναφή αντικείμενα, για να μπορεί να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερα μαθήματα

 

πρέπει να είναι φυτοφάγος για να μπορεί να χορταίνει με καυκαλίθρες, ραδίκια του βουνού και κάθε είδους αγριόχορτα

 

θα πρέπει να αποφεύγει τα κοψίδια ακόμη και την τσικνοπέμπτη

 

πρέπει να συνηθίσει ώστε τα Χριστούγεννα να βολεύεται με κότα γεμιστή, το Πάσχα με κότα στη σούβλα και να μένει μακριά από Αη Βασίληδες και άλλα τέτοια μη χριστιανικά ήθη και έθιμα που συνοδεύονται με ανταλλαγές δώρων

 

πρέπει να διαθέτει συνταξιούχους γονείς για να μπορούν να συνδράμουν οικονομικά αν χρειαστεί (που θα χρειαστεί οπωσδήποτε)

 

να διαθέτει πατρικό σπίτι είτε στο βουνό είτε στη θάλασσα για να μπορεί να απολαμβάνει τις 10 μέρες των καλοκαιρινών διακοπών του, αφού τις υπόλοιπες ημέρες του καλοκαιριού θα προσφέρει κοινωνικό έργο στους δανειστές της χώρας

 

δεν πρέπει να κρυώνει εύκολα για να μπορεί να δίνει το καλό παράδειγμα και στους μαθητές του τις κρύες, λόγω έλλειψης πετρελαίου, μέρες του χειμώνα

 

να μην είναι σπάταλος και να αποταμιεύει χρήματα για να μπορεί να βοηθάει τους δανειστές της χώρας όταν αυτοί βρεθούν σε ώρα ανάγκης

 

επιβάλλεται να διαθέτει ατομικό σακίδιο εκστρατείας και στρατιωτικό αντίσκηνο θερινής διαβίωσης ώστε να μπορεί να μετακινείται εύκολα σε κάθε σημείο της χώρας

 

απαγορεύεται με νόμο να είναι παντρεμένος, εκτός αν έχει πάρει διαζύγιο

 

απαγορεύεται, εννοείται, να έχει δικά του παιδιά, γιατί αυτό δεν θα του επιτρέπει να αισθάνεται τους μαθητές του ως δικά του παιδιά

 

είναι ανάγκη να έχει εντρυφήσει τις αξίες της εθελοντικής εργασίας και τις βασικές αρχές του κανιβαλισμού

 

θα πρέπει ως μοναδικό και κύριο μέλημά του να έχει το πώς θα του βγάλει ο προγραμματιστής ένα βολικό και ευέλικτο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και να μην ασχολείται με προβλήματα κοινά και συλλογικά

 

από τις λέξεις απεργία, αγώνας , ανεργία πρέπει να γνωρίζει μόνο την τελευταία και από τις λέξεις ανυπακοή, αλληλεγγύη , αξιοπρέπεια δεν πρέπει να γνωρίζει καμία

 

είναι απαραίτητο να γνωρίζει τουλάχιστον τρεις ξένες γλώσσες της αρεσκείας του εκ των οποίων υποχρεωτικά η μία να είναι τα γερμανικά, η άλλη τα αγγλικά και η τρίτη τα γαλλικά

 

δεν θα πρέπει να συμμετέχει σε συλλογικές διαδικασίες του κλάδου του γιατί όλοι οι συνδικαλιστές είναι βολεμένοι και θα πρέπει να τους επιτρέψει να συνεχίσουν να είναι

 

δεν πρέπει να έχει καλή ιστορική μνήμη

 

θα πρέπει να συνοδεύεται από τον αξιολογητή του που θα είναι συγχρόνως και ο «πνευματικός» του

 

πρέπει να έχει την ικανότητα να κλίνει συγχρόνως τόσο το ρήμα αξιολογώ όσο και το ρήμα αξιολογούμαι

 

πρέπει να του αρέσουν πάρα πολύ οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ σε τέτοιο βαθμό που να θέλει να εξετάζεται, αν είναι δυνατόν, και δύο φορές το χρόνο

 

δεν πρέπει να έχει εμμονή με τη μονιμότητα διότι η μονιμότητα σκοτώνει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία

 

επιβάλλεται να μπορεί να κάνει και διάφορα μαστορέματα, όπως βαψίματα, υδραυλικά, ηλεκτρολογικά, να κόβει ξύλα από το δάσος,  γιατί ενδέχεται το σχολείο του να έχει προβλήματα σε αυτούς τους τομείς λόγω οικονομικής «αναδιάρθρωσης»

 

φυσικά θα πρέπει να μπορεί να ασκεί το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό του έργο σε τμήματα με τουλάχιστον 50 μαθητές γιατί μόνο τότε θα δείξει αν αξίζει η όχι

 

επιβάλλεται να βλέπει το συνάδελφό του ως εχθρό του και ως εν δυνάμει αντίπαλο που θέλει να του πάρει τη θέση

 

θα πρέπει να παρακολουθεί στην τηλεόραση όλες τις εκπομπές που αναφέρονται σε διαγωνισμούς, τραγουδιού, χορού, ηθοποιίας, ψηφίζοντας σε κάθε περίπτωση, τον αγαπημένο του παίχτη, στηρίζοντας έτσι τα κανάλια και τις εταιρείες τηλεφωνίας, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην πολιτιστική αναβάθμιση του τόπου

 

πρέπει, τέλος, να μην ενοχλείται από το αν η αλυσίδα που θα έχει περασμένη στο πόδι του είναι της ίδιας εταιρείας με αυτή που θα έχει περασμένη στο λαιμό του

 

Κάπως έτσι ονειρεύονται οι κυβερνώντες τον εκπαιδευτικό του μέλλοντος.

Στο χέρι μας είναι να το όνειρό τους να γίνει εφιάλτης τους.

 

 

 

 

 

 

Advertisements
 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

blog it

QUAERE VERUM:ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

aioroumenesskepseis

The greatest WordPress.com site in all the land!

dpa2007

Just another WordPress.com site

Blogs Of The Day

Just another WordPress.com weblog

e-βιβλια

... επειδή η μόρφωση είναι προνόμιο όλων!

Συνταγες

Μαγειρικής & Ζαχαροπλαστικής

enter7.net

all about tech

Kyrgiakischristos's Blog

πεζογραφία-σχολιασμός επικαιρότητας-σάτιρα και πολλά άλλα

Βιο...λογισμοί

Βιολογία | Εκπαίδευση | Υγεία

fysikhlykeiou

Ασκήσεις-Προβλήματα-Διαγωνίσματα-Μεθοδολογία φυσικής λυκείου και πανελληνίων εξετάσεων και ...πολλά άλλα

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Αρέσει σε %d bloggers: