RSS

Της μούσας μου τα καμώματα

26 Νοέ.

Της μούσας μου τα καμώματα

Από τον Χρήστο Επαμ. Κυργιάκη

 

Κοιτάζω για έβδομη φορά το ρολόι μου και για έβδομη φορά ξεφυσάω από θυμό. Η ώρα πήγε 23:48 και εκείνη ακόμα να φανεί.

Παρόλο που έχω ακονίσει τη χρυσή μου πένα, παρόλο που έχω φορέσει τις επίχρυσες δαχτυλήθρες μου και είμαι έτοιμος να ξεσπάσω στο πληκτρολόγιο, εκείνη δεν έχει φανεί ακόμα. Το τελευταίο διάστημα με στήνει όλο και περισσότερες φορές, όλο και περισσότερη ώρα. Απόψε όμως ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Έχει καθυστερήσει ήδη δύο ώρες και ακόμη δεν έδωσε σημεία ζωής.

Καθισμένος στο μπαλκόνι με τον ιδρώτα να κυλάει σε όλο μου το κορμί προσπαθώ να δώσω μια εξήγηση. Κάποιος θόρυβος, γνώριμος, ακούγεται…

«Έλα χριστιανή μου και δεν αντέχω άλλο. Με έχεις αφήσει με την πένα στο χέρι τόσες ώρες», της λέω θυμωμένος.

«Τρελλάθηκες;», μου λέει. «Τι θα πει ο Δίας αν σε ακούσει;»

«Τι εννοείς;», της λέω.

«Θα νομίσει ότι αλλαξοπίστησα. Ξέχασες ότι είμαι μια απλή μούσα και τίποτα παραπάνω;»

«Εσύ ξέχασες ότι χωρίς εσένα δεν μπορώ να γράψω ούτε μισή γραμμή;»

«Εντάξει, μη γκρινιάζεις. Βάλε μου ένα ουϊσκάκι σε παρακαλώ, με μπόλικα παγάκια. Α! Που’σαι; Και λίγο σαλαμάκι αν υπάρχει.»

«Τρελάθηκες μούσα μου; Μου ήρθες ντίρλα μες στα βαθιά μεσάνυχτα και αντί να μου φέρεις έμπνευση, μου ζητάς ουίσκι με σαλαμάκι;»

«Κοίτα! Μη μου φέρεις κανένα ουίσκι από αυτά της σειράς. Από το Ιρλανδέζικο να μου βάλεις, από αυτό που σου έφερε ο Αντρέας τις προάλλες.»

«Με παρακολουθείς μούσα μου; Και για να έχουμε καλό ρώτημα, γιατί άργησες να φανείς;»

«Τι να κάνω; Δε σας προλαβαίνω όλους. Βλέπεις, τώρα με την κρίση το ρίξατε όλοι στη συγγραφή και βγάζετε τα απωθημένα σας. Κουτσοί στραβοί, όλοι με ένα μολύβι στο χέρι και γράφετε.»

«Πάντως εγώ θα σου κάνω καταγγελία στο σωματείο σου.»

«Άστα. Μην το ψάχνεις. Και οι δικοί μας οι μουσάτοι συνδικαλιστές, προσκυνημένοι είναι.Έχασες φίλε! Λοιπόν, για να τελειώνουμε. Να μείνω ή να φύγω;»

«Να φύγεις. Στα τσακίδια να πας. Έτσι κι αλλιώς είτε με σένα είτε χωρίς εσένα, τις ίδιες αηδίες γράφω. Να φανταστείς, ούτε η γυναίκα μου δεν τα διαβάζει αυτά που γράφω, παρόλο που έχω προσπαθήσει να τη δωροδοκήσω. Ξέρεις, λουλούδια, μπιζού. Αλλά αυτή τίποτα.»

«Εντάξει, φεύγω. Έτσι κι αλλιώς απόψε έχω συνάντηση με όλους τους αποτυχημένους.

«Μόνο, πριν φύγεις, για να μην πάει χαμένο και το σαλαμάκι. Κάτσε να τελειώσουμε το μπουκάλι και μετά συνεχίζεις. Έτσι κι αλλιώς, ή πας ή δεν πας, αποτυχημένοι θα μείνουν!»

 

 

 

 

Σχολιάστε

 
απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

blog it

QUAERE VERUM:ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

aioroumenesskepseis

The greatest WordPress.com site in all the land!

dpa2007

Just another WordPress.com site

Blogs Of The Day

Just another WordPress.com weblog

e-βιβλια

... επειδή η μόρφωση είναι προνόμιο όλων!

Συνταγες

Μαγειρικής & Ζαχαροπλαστικής

enter7.net

all about tech

Kyrgiakischristos's Blog

πεζογραφία-σχολιασμός επικαιρότητας-σάτιρα και πολλά άλλα

Βιο...λογισμοί

Βιολογία | Εκπαίδευση | Υγεία

fysikhlykeiou

Ασκήσεις-Προβλήματα-Διαγωνίσματα-Μεθοδολογία φυσικής λυκείου και πανελληνίων εξετάσεων και ...πολλά άλλα

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

